2012. november 26.

A CÉH 1. rész

Mostanra már magához kellett volna térnie, nem? 
Csak nyugalom! Fiatal és erős... túl fogja élni.
De már tizennyolc órája eszméletlen.
Ha idegesíted magad és öreg nagybátyád fülébe sikongatsz, attól még nem tudom gyorsabban magához téríteni. Jobb lenne, ha kicsit jobban bíznál és hagynád, hogy végezzem a munkámat. Az alkímia nem egy egzakt tudomány. Ez a főzet körülbelül hat órára lelassítja a szívműködését. Nagyjából huszonnégy órán keresztül tetszhalott lesz.
Tamás371,   billy

MARTIN - DRAGAN: A CÉH
                 1. rész: Astraban

10 megjegyzés:

  1. Ha tényleg a Blacksad lett volna, többen kommentáltátok volna?
    Szerintem semmiben sem marad el a Blacksad mögött. Guarnido stílusa inkább a festése miatt érdekes, nagyszerű a stílusa, viszont Martin rajzai talán egyszerűbbek, határozottabbak, karikatúra szerűbbek. Van folytatás belőle :)

    VálaszTörlés
  2. Én még nem olvastam el(ahogy a többit), de szerintem ez is jó képregény.
    Sajnos én se nagyon tudok ráérni, hogy elolvassam a képregényt és kommentáljam. De akkor is sok sikert kívánok nektek az európai honosításhoz!

    keildavid

    VálaszTörlés
  3. Blacksadhez nem nyúlunk, mivel az a C4A hitbizománya.

    A Blacksad egyébként egy dolog (én odáig vagyok tőle), de ez teljesen más irányból közelít, szerintem majdnem ugyanahhoz a témához.

    T371

    VálaszTörlés
  4. egy újabb remek munka, köszi Nektek!

    üdv
    attilasimon

    VálaszTörlés
  5. Részemről szívesen, a köszönet főleg Tamást illeti :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük az elismerést.
    Mindig nagy öröm, ha a választásaink elnyerik az olvasóközönség tetszését is.
    :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is tetszett a sztory és örömmel konstantáltam,hogy még egy album létezik!Vagy már akad 3-dik is?

    Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tamás mondta, hogy folytatása van, de hogy mennyi, azt nem tudom.
      Én is várom a folytatást :)

      Törlés
    2. Egyelőre nekem is csak egy van a birtokomban ami használható, még nem találkoztam a harmadik résszel.

      Törlés