2016. február 7.

A FÉRFI, AKI NEM SZERETTE A FEGYVEREKET



-Meg vannak számlálva a napjaid, rezes!!!
-Úgy tűnik meglátszik rajtam...
-Te?!!... Beszélj, mit műveltél vele?
-Azt hiszed, meglövetem magam kétszer, csak azért, hogy megtudjam, milyen érzés? Az egyik pihenő alakalmával elszenderedtem. Ő pedig megragadta a kínálkozó lehetőséget, és elvette a fegyveremet.
-Ha ha ha! Milyen leleményes őnagysága, igaz-e? Micsoda egy nő! És most bizonyára még nagyobb szüksége van rám, mint eddig.
-Mondd, te napszúrást kaptál?
Tamás atya,   billy
LUPANO - SALOMONE: A FÉRFI, AKI NEM SZERETTE A FEGYVEREKET
                                 3. rész: A pókasszony titka




6 megjegyzés:

  1. Köszíííííííííííííííííí! FARKASE

    VálaszTörlés
  2. Erős kezdés 2016-ra! Köszönet a honosításért!
    ntglaci

    VálaszTörlés
  3. Elolvastam végre. A hibák: a kalauz tök biztos, hogy rövid u, hagyjatok sem 2 gy, nőtől: 1 rövid ö sincs benne. Nem érdekes, javítottam közben mindet az enyémben. Csak legközelebbre... Egyébként jó kis paródia. Tetszett még mindig, bár kissé nyújtják... :) Köszi!

    VálaszTörlés
  4. Szívesen mindenkinek :)
    Hibák akadnak, hiába vigyázunk.

    VálaszTörlés
  5. Főszereplőnk egészen megbarátkozni látszik a fegyverekkel.
    Az indiánok sorsa nem látszik könnyűnek. A legkisebbek tartalmas leckéket kapnak a fehér ember természetéből?
    Pókasszony tényleg ilyen kommunikatív?
    A hangulat keményedik. Van amiről sosem lehet viccesen írni...
    Remélem igyekeznek a folytatások rajzolásával...
    Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is köszönjük a hozzászólásokat:)
      Már megijedtem, hogy ezt el sem olvastad:)

      Törlés